Superbet Kazino bonus i recenzija

Overall
8.8/10
8.8/10
Sending
User Review
0 (0 votes)

Superbet je osnovan u Rumuniji 2008. godine, sa prevashodnom opredeljenošću ka klađenju i sa uspesima postignutim u tom domenu. Ubrzo su se proširili širom zemlje, ali im je poslovanje dobilo i internacionalni karakter, jer posluju u još devet stranih zemalja, a to je najizraženije u Belgiji i Poljskoj. Od ove godine su prisutni i u Srbiji, sa svojom onlajn kladionicom i Superbet Kazinom. Superbet Kazino je zauzeo mesto 4Bet Kazina i poseduje dozvolu nadležnog Ministarstva finansija Republike Srbije za poslovnje u onlajn svetu igara na sreću na njenom području. Svoje poslovanje u velikoj meri temelje i na razvoju sopstvene inovativne tehnologije, u svojim razvojnim centrima koje poseduju u Londonu, Bukureštu i Zagrebu.

Iako je zvanično “prebivalište” ovog kazina na Novom Beogradu i još uvek su pod patronatom firme ACT 4 BET d.o.o, sajt izgleda potpuno drugačije i u potpuno novom je ruhu, ali nijeje vidljiv i napredak kada je reč o Superbet Kazinu. Iako su prebačeni svi nalozi i sredstva igrača sa starog sajta na Superbet, važno je napomenuti, ukoliko neko još uvek ne zna, da je prilikom prve posete Superbetu neophodno pokrenuti opciju za zaboravljenu lozinku i potom navesti novu šifru koju želite da koristite na svom nalogu.

Pored domaće licence za poslovanje u Srbiji, pohvalili su se i nekim inostranim nagradama i članstvom u međunarodnim organizacijama, doduše odnose se na klađenje. Deo su Međunarodnog udruženja za integritet klađenja (IBIA), dok je equity fond “Blackstone Inc”, jedan od najvećih i najpoznatijih u tom domenu, svojevremeno u ovaj brend uložio 175 miliona evra. Central and Eastern European Gaming Conference (CEEGC) ih je proglasio najboljim operaterom sportskog klađenja u Evropi. No, da vidimo gde je Superbet Kazino u poređenju sa konkurencijom i u odnosu na standard koji vlada u našoj zemlji.

Ova Superbet recenzija će vam detaljno prikazati mogućnosti i novitete koje pruža Superbet Kazino, kao i eventualne mane, a na vam je samo da odlučite na osnovu svega pročitanog da li vam pogoduje, kako biste se baš tu registrovali.

Superbet Kazino vebsajt

Ulaskom na sajt Superbet-a odmah će vam biti jasno da je njihova glavna preokupacija sportsko klađenje, jer vas prvo zatiče ponuda iz tog domena, koja je ujedno početna strana sajta. Međutim jasno ćete u glavnom meniju uočiti prečice za Superbet Kazino, odnosno Slot – koji u ovom slučaju označava doslovno slot formu igara, jer ostale ne postoje – i Igre Uživo – koja će vas odvesti do Superbet Kazina uživo, odnosno skromnih 11 igara koje su dodali kako bi koliko-toliko zadovoljili i ovaj segment.

Ulaskom na Slot sačekaće vas lista ilustrovanih kazino igara, koje će odmah biti podeljene na one najpopularnije i najnovije, dok će ispod biti navedene i igre uživo, iako za to postoji i posebna prečica. One su zapravo deo sveukupnog menija Superbet Kazina koji se nalazi sa leve strane, i uključuje samo slot igre i igre uživo. To u ovom slučaju neće ni predstavljati veliki problem prilikom pretrage, zbog malog broja ponuđenih igara.

Tek ispod igara uživo je lista slot igara klasifikovanih prema provajderima, i na kraju mogućnost da vam budu prikazane sve igre, ali takvih prečica nema u samom meniju koji je pomenut i nalazi se sa leve strane. Superbet Kazino igre uživo nisu posebno klasifikovane, što bi bilo i bizarno s obzirom na samo simbolično prisustvo od 11 igara.

Sajt je procesom ribrendinga dobio sasvim originalno ruho za naše podneblje i predstavlja osveženje. Sada sajtom dominira crvena boja, koja je definitivno obeležje sajta, uz belu, dok sam prostor ne odaje utisak nabacanosti i deluje da je lako snaći se. Čini se da je tako nešto neophodno kako bi jedan onlajn kazino bio vidljiviji usled rastuće konkurencije.

Superbet Kazino slot igre

Superbet Kazino igre

Superbet kazino ponuda igara uključuje veliki broj slot igara i kazno igara uživo, kao i nekoliko klasičnih onlajn kazino igara za stolom, koje se ne emituju uživo, već imaju autmatizovanog dilera. Slot igre su na početnoj strani razvrstane prema provajderima, a zastupljena je i velika tematska raznovrsnost igara, pa su tako tu klasične slot voćkice, kao i igre sa istorijskom, mitološkom, životinjskom, prazničnom i drugim tematima.

Prednost je i što možete isprobati svaku slot igru pre nego što počnete da igrate u novac, odnosno utvrditi koja vam najviše odgovara za zabavu i pokušaj zarade. To možete učiniti postavljanjem kursora na željenu igru, a potom odabrati opciju “Demo“, dok se pored nalazi opcija “Igraj” kada možete odmah krenuti da igrate u novac. Pritom ne morate biti registrovani kako biste igrali demo verziju dostupnih igara na Superbet kazinu.

Superbet Kazino Slot

Već je istaknuto da je zastupljena raznovrsnost kada je reč o slot igrama koje nudi Superbet kazino, a neke od najpoularnijih su 40 Super Hot, 20 Bulky Fruits, Diamond Plus, Flaming Hot, Shining Crown, Orient Story, Powr Hot…

Pored njih, možete pokušati da zaradite i na slot igrama poput Moon of Fortune, Dragons Awakening, The Rat Pack, Golden Ticket, Kings & Jewels, 12 COins Grand Diamond Edition, Thunderstuck 2, Sizzling Eggs Extremly Light Edition, Mystical Forest, Mighty Symbols: Crown, Hot 777 Deluxe, Break Da Bank, Wild Animals, Cocktail Rush, Candy Palace, Spin & Score Megaways, Fury of Odin Megaways, Big Bass Bonanza, Buffalo King, The Hand of Midas, Book of Fallen, Rise of RA, Speed Heroes, Alchemy Ways, SUper 15 Stars, Bonanza Wheel, Inner Fire, Gates of Olympus, Book of Tut, Sugar Rush, Starlight Princess, Joker King, Unlimited Wishes…

Neke od Superbet slot voćkica koje možete igrati su Sevens & Fruits, Imperial Fruits, Fruit Party

Superbet Kazino igre za stolom

Iako klasične igre za stolom, sa automatizovanim dilerom, više nisu toliko zastupljene usled rasta popularnosti onlajn kazina uživo, Superbet kazino u ponudi ima šest ovakvih igara, koje pokrivaju sve vrste najpopularnijih igara za stolom: Virtual Roulette, Multihand Blackjack, Royal Crown Roulette European, Lux Roulette, Keno Universe i Baccarat.

Superbet Kazino uživo

Superbet kazino je kao veliki svetski brend očekivano ispratio i trend razvoja kazina uživo onlajn, pa su u ponudi različite rulet, bakarat, blekdžek i TV šou igre, s tim da ih nema puno.

Dostupne Superbet kazino uživo rulet igre su Mega Roulette, PowerUp Roulette, Roulette Azzure, Auto Roulette, Spreed Roulette, Roulette Ruby i Speed Auto Roulette.

Ponuda Superbet kazino uživo blekdžek igara je daleko bogatija, a samo neke od dostupnih igara su i više verzija Blackjack Azure, ONE Blackjack, Speed Blackjack, više verzija Blackjack Ruby…

Na sajtu je prisutno i šest bakarat igara uživo, a to su Fortune 6 Baccarat, Super 8 Baccarat, Baccarat 1, Baccarat 2, Baccarat 3 i Baccarat 5.

Ni TV show igre nisu zastupljene u velikoj meri, ali imate izbor između Vegas Ball Bonanza, Snake & Ladders Live, Sweet Bonanza CandyLand, Mega Sic Bo, Mega Wheel, Dragon Tiger, Boom City i Andar Bahar.

Provajderi

Superbet kazino je uvećao bazu provajdera sa kojima sarađuje, pa se tako automatski na sajtu našlo mnogo više slot igara. Ono što je dobro jeste da su Superbet slot igre raspoređene odmah na strarnici prema provajderima, između ostalog. Provajderi sa kojima sarađuje Superbet kazino su Amusnet, Evoplay, Playson, Pragmatic Play, Greentube i Red Rake.

Superbet Kazino uživo igre

Superbet Kazino Bonusi i promocije

Na ovom sajtu su brojne mogućnosti da ostvarite Superbet Bonus, što je novim igračima pri izboru najadekvatnijeg kazina veoma bitno. Superbet je na tržište uneo mnoge novitete kada je reč o bonusima, a izuzetak nije ni Superbet Slot Bonus. Pre svega odmah možete pokupiti Superbet bonus dobrodošlice, a razmotrićemo šta vam može doneti, kao i prednosti ostalih bonus opcija koje daje ovaj onlajn kazino.

Superbet Kazino bonus dobrodošlice

Superbet bonus dobrodošlice novopridošlim igračima odmah daje mogućnost da izbore Superbet slot bonus ili Superbet bonus zaklađenje, s tim da je onaj koji se može dobiti za kazino duplo izdašniji i maksimalno može iznositi do 40.000 dinara. Superbet bonus dobrodošlice je inače klasičan i iznosi 100% na prvi uloženi depozit, što je najčešće slučaj kod domaćih onlajn kazina, ali se razlikuju maksimalni mogući iznosi koji se mogu ostvariti, što je u ovom slučaju na sasvim korektnom nivou.

Uslov da bi se Superbet bonus dobrodošlice ostvario jeste da je prvi uplaćeni depozit u iznosu od minimum 500 dinara. Ovaj Superbet bonus se može ostvariti u prvih 14 dana nakon registracije, odnosno to je rok za uplatu prvog depozita uz koji ide bonus. Nakon što ostvaritie pravo na ovaj bonus, imate rok od 30 dana da ga upotrebite. Kako biste podigli dobitak ostvaren korišćenjem ovog Superbet slot bonusa neophodno je da 40 puta obrnete iznos dobijenog bonusa.

Free spinovi ponedeljkom

Superbet bonus ponuda uključuje i mogućnost dobijanja free spinova svakog ponedeljka, što se može ostvariti igranjem Amusnet slotova. Tako će svakog prvog dana u nedelji 100 najuspešnijih na ovim slotovima moći da raspodele ovaj Superbet Slot bonus, čiji ukupni “nagradni fond” iznosi 4.000 besplatnih spinova. Odnos broja i vrednosti free spinova detaljno je naveden na sajtu u odeljku namenjenom za promocije.

Superbet Kazino free spinovi utorkom

Superbet slot bonus moguće je ostvariti i svakog utorka, koji možete upotrebiti upravo za za slot voćkice, konkretno igru “40 Super Hot”. Svaki free spin vredi 12 dinara, a ovaj Superbet bonus donosi 50 free sinova automatski nakon što odigrato slot igre u vrednosti od 5.000 dinara ili više. Rok za koji možete iskoristiti ovaj Superbet bonus je sedam dana.

Superbet vikend free spinovi

Vikend vam takođe može doneti besplatni Superbet kazino bonus, i t u vidu 20 free spinova, koje možete upotrebiti iskljuivo na igri “20 Golden Coins“. Svaki free spin vredi čak 1.000 dinara, a uslov za ostvarivanje ove Superbet bonus pogodnosti jeste igranje slotova sa ulogom od najmanje 5.000 dinara. Bonus se može osvojiti oba dana tokom vikenda, tako da ukupno može iznositi 40 ovakvih besplatnih spinova. Međutim, pazite, na ove bepslatne spinove imate pravo sedam dana.

Superspin – točak sreće

Superbet Kazino karakteriše autentičnost bonus ponude, pa se tako u Superbet slot bonus ponudi nalazi i svojevrstan točak sreće, odnosno Superspin bonus koji može doneti raznorazne nagrade svakog dana. Tako možete osvojiti sledeće Superbet bonus mogućnnosti: Free spinovi, Ekstra Free spinovi, Super slot bonus, Free bet, Ekstra Free bet i Super Free bet.

Nakon što se registrujete možete koristiti superspin tri dana a da uopšte i ne verifikujete svoj nalog. Ovaj Superbet slot bonus važi 72 časa od trenutka kada ga ostvarite.

Superbet bonus za korišćenje aplikacije – prava retkost!

Superbet kazino je uneo i toliko dugo čekanu inovaciju kada je reč o našem tržištu, a to je Superbet bonus za upotrebu aplikacije. Potrebno je samo da skinete aplikaciju na svom mobilnom uređaju i čeka vas automatski Superbet slot bonus od 50 besplatnih spinova za igru 100 Super Hot. Vrednost spina je 10 dinara, a bonus je dostupan u roku od 48 sati. Uslov za dobijanje ovog bonusa je, pored skidanja aplikacije, i uplata 500 ili više dinara depozita, bilo da ste novi ili već postojeći korisnik koji sada kreće i sa mobilnim igranjem kazina, bilo da su u pitanju slot voćkice ili neke druge igre.

Superbet mini promo

Superbet kazino ima i skeciju mini promo, kojom se takoće izdvaja u odnosu na konkurenciju i predstavlja nešto potpuno novo na tržištu. U sklopu ove promocije moguće je ostvariti i Superbet slot bonus u vidu besplatnih spinova. Tako je moguće osvojiti 30 free spinova, ukoliko se nađete među deset igrača koji pogode put do igre. Imate pritom mogućnost da pogađate samo jednom, a ukoliko postavite više komentara – računaće se prvi. Vrednost ovih free spinova je 20 dinara i mogu se upotrebiti za slot voćkice igru 20 Bulki Fruits. Ovaj Superbet slot bonus važi sedam dana.

Superbet slot bonus turniri

Ovaj kazino svojim igračima pruža mogućnost učešća u dva monumentalna slot turnira, na kojima se mogu ostvariti vredne nagrade. Jedan od njih je “Non Stop Drops and Races”, čiji je ukupni nagradni fond 4 miliona evra, a uključuje dnevne nagrade na dva slot turnira: CashDays i Playson Short Races. U ovom slučaju vam svaki spin čija je vrednost 0,2 evra može doneti neku od mogućih nagrada igranjem jedne od osam navedenih slot igara.

I u slučaju Superbet bonus ponude neizostavan je i opšteprisutan “Drop & Wins” slot godišnji turnir, koji uključuje 10 hiljada nagrada i ukupni nagradni fond od 25.480.000 evra. Učešćem na ovom turu svakodnevno postoji mogućnost dobijanja nagrada u vidu besplatnih spinova, keša, instant bonusa i množitelja dobitka.

Superbet Kazino bonus za upotrebu aplikacije

Uplata depozita i isplata dobitka

Mogućnosti za uplatu depozita kod Superbet Kazina nisu naročite, ali pokrivaju sve najustaljenije metode, koje gotovo da svaki onlajn kazino pruža. To su uplate na račun u banci ili pošti, gde je maksimalni mogući ulog 1.000.000 dinara, dok minimalno ograničenje gotovo da ne postoji – odnosno iznosi samo jedan dinar. Pritom, moguće je da ćete od trenutka uplate morati da sačekate neko vreme, čak i do 24 sata. To izbegavate ukoliko uplatu izvršite prenosom sa vaše debitne ili kreditne kartice (Dina, Visa, Master) za koju važe isti limiti kada je reč o mogućem iznosu. Čitav proces može postati efikasniji jer je moguće izvršiti uplatu i uz pomoć e-novčanika, ali i upotrebom vaučera. Iako ne postoje poslovnice Superbeta, pobrinuli su se da ne izostane mogunost direktne uplate, što je moguće učiniti na nekoj od PaySoft lokacija.

Ono što je propust ovog kazina jesu mogućnosti kada je isplata dobitka u pitanju, za šta su igrači logično i najviše zainteresovani, jer na kraju krajeva zbog toga i igraju. Za isplatu je nužno čekati minimum 3 dana, a možda čak i celih pet. Jedini način da se izvrši ovaj proces jeste prenos sredstava sa naloga na vaš račun u banci.

Korisnička podrška

U slučaju nekih nejasnoća možete na više načina kontaktirati operatere Superbeta. U zavisnosti od vaših navika i preferencija možete upotrebiti arhaičniji mejl ili Viber broj, ali isključivo pismenim putem, što se nadovezuje na činjenicu da ne postoji ni telefonski kontakt za mogućnost kontaktiranja standardnom telefonskom linijom. Na dnu sajta možete naići i na live chat, koji se pokazao kao prilično efikasan u ovakvim situacijama. Nije međutim jasno da li je korisnička podrška dostupna neprestano, i ukoliko nije, na koji period je ograničena.

Iako je kazino pokrenut skoro, već su navedeni i dobro ilustrovani odgovori na neka od potencijalnih pitanja za koja se mogu javiti nedoumice. Tako se može doći do rešenja i bez kontakta sa operaterom, ukoliko nije dostupan uvek.

Mobilna dostupnost i aplikacija

Superbet je značajno napredovao kada je reč o mobilnom kazinu, pošto je obezbedio najefikasnije moguće igranje putem mobilnih uređaja, tako što je kreirana aplikacija koja je dostupna za Android, Apple i Huawei uređaje. Uz to optimizovanoj verziji sajta možete pristupiti i putem pretraživača sa moilnog telefona, gde će vam takođe biti na raspolaganju sve Superbet kazno igre i funkcije, kao i u slučaju kada pristupate sa računara.

Registracija

Možete se registrovati na sajtu Superbeta na gotovo identičan način kao i na ostalim sajtovima koji pružaju usluge onlajn kazina. Proces kreće na opciji “registracija”, koja se nalazi u gornjem uglu sa desne strane, a uslov je da se navedu sledeći podaci: ime, prezime, grad, adresa, JMBG broj (važno je naglasiti da je to obavezan uslov), zemlja u kojoj boravite, imejl, korisničko ime i lozinka koju ćete koristiti prilikom poseta sajtu. Tu je i mogućnost štikliranja ukoliko ste politički izloženi, a obavezna je potvrda da ste punoletni. Nužno je i saglasiti se sa politikom privatnosti, za šta je uvek proporučljivo i pročitati je prethodno, što se često ne čini.

Zaključak

Superbet kazino je svakako uneo svežinu na polje onlajn kazina u Srbiji, iako je primarno možda orijentisan ka klađenju. Pre svega se ističe autentičnom ponudom bonusa, a posebno onim koji daje za download mobilne aplikacije, što se kod nas do sada retko sretalo, a svakako ne u kontinuitetu. Izbor igara je solidan, iako je daleko od nekih konkurenata, dok su prateće mogućnosti poput korisničke podrške i mogućnosti za uplatu depozita na korektnom nivou, bar za domaće standarde. U svakom slučaju, oni kojima je bonus glavni kriterijum mogli bi ozbiljno da razmisle o ovom kazinu.